söndag 28 juni 2009

Hade tänkt blogga...

Men inser nu när klockan är 22:50 en söndagkväll att jag borde göra mig i ordning för kommande arbetsdag.

Tiden vid datorn gick liksom åt till den ständigt återkommande dagen då räkningarna ska in i banken och lensa kontot.

Men så är det. Så det får bli en annan gång som jag drar hela historien om Felix, midsommarn på avd 64, dagens plåga och tortyr.

Jag jobbar tre veckor till. Magnus en vecka. Det innebär alltså att om en vecka får jag lite halvsemester eftersom jag inte behöver ta den där morgon- eller eftermiddagsstressen med att lämna och hämta barn. Då har jag mig själv att ta hand om när jag ska göra mig i ordning och fara till arbetet. Sen är väl middagen serverad när jag anländer hemmet efter en dag på jobbet.
...
...
...
...
Kanske inte varje dag - men någon ialla fall.

Så gottigheter om den senaste tiden som inte varit som vanligt, det får vänta till en annan kväll då jag har mer tid att berätta om vårt liv.

Natti natti

Inga kommentarer: