fredag 31 juli 2009

Utvecklingsstörd - normalstörd. Var går gränsen?

Var det fler än jag som missade Allsång på skansen då Galda Hudik var med?

Jag hörde talas om det, men tänkte inte så mycket mer på det förrän jag var in och fick tips om det hos CP-mamman.

Tack och lov tittade jag på det. Vilken människa han är den där grundaren för Glada Hudikteatern. En människa att höja till skyarna för allt han gör, har gjort och kommer att göra.

Gör som jag och klicka på Glada Hudik här nedan. Spola fram till cirka 19:30. Där kan du släppa alla titlar och lyssna på ord som är så sanna så sanna. Var går gränsen för utvecklingsstörd och normalstörd? Landshövding eller hövding?

Glada Hudik

Själv heter jag Carina och presenterar mig inte med varken titel eller vilken störning jag tillhör, för det vet jag inte.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Du är ju sekreterarstörd :D

F ö alldeles riktigt, kloka ord!

Kram