torsdag 18 augusti 2011

Torsdagsplanen var vila och läsa bok.

Jag skulle bara fortsätta fota kläder som ska säljas på Tradera. Sen hade jag lovat att Ebba skulle få lära sig att baka. Hon satte igång med kesobullar. Potatisbullar värmdes i jäsningspausen. Sen ringde två kompisar till Ebba som ville umgås. Jag tog över gräddningen och medan de var inne i ugnen så spelade jag spel på datorn. När brödet var klart var det dags att hämta Felix och Wilma. Sen var det dags för kvällsmat. Något nytt skulle testas. Kyckling med wokade grönsaker och nudlar. Det blev gott!
Nu är klockan sju på kvällen. Wilma leker bagare. Felix tittar på Tigers film. Magnus och Ebba har inte kommit hem än och jag har satt mig i soffan. Ingen bok har öppnats idag som jag tänkt ... I morrn kanske.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: