tisdag 1 november 2011

Energitjuvar

Ser att min kära syster läser samma bok som jag. Boken som heter "Energitjuvar".

Jag har läst den förut och jag har öppnat den igen. Det är en bok som man inte sträckläser direkt. Man får en del aha-upplevelser. Ganska många faktiskt.

Kika in hos systra mi och läs den text hon kopierat från boken. Själv har jag läst en del om projektioner som det står om på sid 14 i boken. Det går även bra att googla om det så kan man få fram vad det betyder.

Mycket tänkvärd bok som förklarar en del beteenden. Varför inte köpa boken? Den finns som pocket för under 50-lappen här på olika boksidor på nätet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grannen säger ???????

Anonym sa...

Hej Carina!

Här kommer ett suveränt boktips från en sekreterarkollega; Den sista föreläsningen av Randy Pausch. Mycket tänkvärd, rolig och sorglig. Absolut läsvärd. En av mina absoluta favoritböcker som jag ofta bläddrar i och hämtar extra kraft från när det behövs.

Kramar Louise