onsdag 18 februari 2009

..........pssst...............

Schhhhhh..............ingen ser mig nu...........


Jag är ju inte färdig med fotona, så egentligen så bryter jag mitt löfte nu.

Men jag ska faktiskt börja bränna bilderna från januari 2008 nu. Hela 2006 och 2007 finns nu på skiva.

Men..... som sagt så borde jag inte vara här....

Jag som hade tänkt berätta vad vi fick reda på av dr Einar i Uppsala när vi var där i dag på återbesök - två månader efter Felix knäoperation.

Ledtråd om beskedet: :-(


Så det är bara till att avsluta detta och försöka hålla sitt löfte om att inte blogga......

Dags att bränna skivor.

Hej hopp på er

3 kommentarer:

Lena sa...

Nej fick ni inget bra besked om knäna????

Saknar dig här i bloggvärden bara så du vet så fixa dessa foton fort nu så jag kan få läsa dina härliga inlägg.

Kramar från Lena

Skolgatan sa...

Men så får du ju inte skriva,vi måste ju få veta vad dom sa. Bränn på så vi får tillbaks dig till bloggvärlden.

Kram

ylvisen sa...

Nä...vad är det nu då....??