söndag 11 juli 2010

En vecka kvar

Tills jag börjar jobba.
Ja, tyvärr har jag börjat planera arbetet när det är dags att sova även om jag VET att man ska koppla bort jobbet. Men det finns en del tankar på mina arbetsveckor då mina jobbarkompisar är på semester under fyra veckor.
De första veckorna har jag helt kopplat bort jobbet - så skönt så skönt.
Vädret kan man helt klart säga ha varit underbart på min semester. Klagar inte en endste gång.
Barnen har fått sett Öland. Ok, även vi föräldrar med.
Det fanns aktiviteter för alla och det kändes som att komma utomlands när man var på stranden.




När vi kom hem så väntade ett gymnastikläger för Ebba.

Det var gymnaster från Västerås vänort Randers i Danmark som skulle komma och ha läger med oss. Kommunen var inblandad och bjöd på diverse saker.
Till exempel inträde för alla gymnaster till VSK - Östersund.
Randers gymnaster skulle ha uppvisning i "pausen". Sedan bjöd kommunen på pastabuffé.

De var här söndag - onsdag.
Det var träning på förmiddagarna och andra aktiviteter på eftermiddagarna till kvällarna.
Jättekul, men svårt att förstå dem... danska ...

Nu ska jag fortsätta njuta av den här dagen

Inga kommentarer: