söndag 12 december 2010

Troll och pengar

Då var söndagens strapatser över.

Felix hade avslutning på sin gympa. Vi drog en liten fotbollsmatch innan vi tog en lång fika. Ok, barnen fikade inte lika länge som vi vuxna. Vi fick en flaska glögg och en presentkartong med fin choklad som tack för den här terminen. Tack snälla ni!

Sen bar det av direkt till VGF-hallen för att hinna med genrepet till uppvisningen.

Det var då den trasiga tomtesäcken och pengatröjan kom till användning.

Wilmas lag var pengar och Ebbas lag skulle vara troll eller häxor.
Hm. Häxa kanske jag redan är, så jag slog på stort och förklädde mig till ett troll.
Se bara här så vackra vi var.

Nu känns det som om jag skulle kunna ta en dusch och gå raka vägen upp i sängen. Undrar om barnen tycker att det är ok att lägga sig själva i kväll.....

2 kommentarer:

Susanne sa...

Tack för en toppenbra uppvisning!! Verkligen superkul att se! Kolla in hos mig på bloggen... Mer bilder kommer hem till er, lite senare=) Kram och sov gott!!!

ylvisen sa...

Snygga :) Hoppas det gick bra!!

Satio??