torsdag 5 februari 2009

Har blivit träffad av....

.... en utmaning från Skolgatan som jag tyckte var lite kul med tanke på att jag precis har tänkt lägga korten på skiva istället för att ha minnen i datorn.


Så jag går in i 6:e mappen och plockar fram bild nr 6:


För omväxlingsskull så var det Felix på bild........ Den här bilden togs i november 2007. Han sitter och väntar på att filmen på TV ska sätta igång. Visst sitter väl alla så här medan reklamen visas innan filmen?

Sen ska man kasta utmaningen vidare alltså. Så gott folk som jag slänger en utmaning på, tag fram det ställe som du har dina kort på i datorn. Tag den sjätte mappen och i den mappen tar du bild nr 6 och lägger ut på din blogg. Berätta om bilden.

Jag utmanar:

Syster Sussi

Lena, Linnea och Agnes

Henke

Anna

Man ska egentligen utmana sex personer. Men jag håller mig till dessa.

1 kommentar:

ylvisen sa...

Herre jösses, hur gör han!!!! Ha ha, vilken galning!

Den lördagen när ni är välkomna på fika är den 7 mars, återkommer om tid men det blir väl vid 15 skulle jag tro!

Jag var in till chefen i tidags och pratade ang jobb: Jag kommer jobba tis-fre 7-16, micke jobbar måndagar. Sen kommer jag vara ledig 6 veckor i sommar 27 till 31. Sen inskolning Jack och sen kommer jag nog att jobba varje dag, herre gud..., 8-15.

kram