onsdag 25 januari 2012

Bestört familj.

För några dagar sedan mejlade jag Wasa bröd då vi för andra gången råkat på att få ett tråkigt innehåll i vår favorit Wasa frukost, knäckebröd.

Jag meddelade att vi blivit bestörta två gånger av detta tråkiga innehåll som var olikt originalet på fler sätt. Jag skrev och önskade att de skulle återgå till sitt vanliga recept då detta  inte passade våra smaklökar utan skulle doneras till fåglarna utanför.

Det var ett mejl med beröm om deras goda bröd. Inte ett elakt mejl.

Jag fick svar att tillverkningen tillfällit flyttats utomlands men att de har samma recept. Dock är råvarorna olika så därför skiljde sig smaken. Sen fick Jag ett tips om att läsa tillverkningskoden. Om det började med SO, var det tillverkat i Sverige.

Idag kom det hem 60 kr i kuponger.

Tack snälla Wasa för trevligt bemötande.


Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer: