onsdag 21 mars 2012

Inskrivning för operation.

Mot Uppsala. En gofika på Downdagen hanns med innan vi gick upp till avdelningen och fick det otrevligaste beskedet man kunde tänka sig. Magsjuka. Ja ja. Det är bara att gilla läget.

Inskriven och godkänd på anestesin. En stund på lekterapin, både inne och ute, innan kvällsronden.

Sen vinkade vi av pappa som åkte och plockade upp Ebba på vägen innan de fortsatte mot mormor som tagit hand om Wilma sen i går. Tack för hjälpen!

Felix och jag åt kvällsmat och passade sen på att gå ut lite. Avslutade med lite utelek på en lekpark innan det blev för mörkt.

Sist på schemat stod duschen. Check!


Vi fick reda på att Felix hamnade först på operationsschemat. Det innebär väckning strax före kl 6. Han ska duscha en gång till och sen ska det Emlas också.

Nu sover han och jag tänker väl passa på att luta mig jag med.


Inte det roligaste sättet att fira Downs syndromdagen på. Men mina kolleger fick lite fika av mig idag. Hastade upp med det innan vi stack från stan. Så de har firat hoppas jag ;) .


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för allt gott bröd idag. Lycka till i morgon, tänker på er.
Grannen