måndag 4 juni 2012

Ebba blev intervjuad

Idag fick jag ett meddelande från först min kära syster att vi skulle bli kontaktade av Västerås Tidning. Den tidning som kommer ut gratis till hushållen en gång i veckan här.  Jag såg att jag missat ett samtal och ringde upp henne. En trevlig kvinna som hade fått tips av Ebbas moster Sussi om att Ebba var en kreativ tjej med en blogg m m.

Det bestämdes ett möte kl 16 idag. Det tog ett tag innan jag fick tag i Ebba - konstigt va när dottern faktiskt går i skolan om dagarna ... !

Hon kom kl 16 och pratade ett tag med Ebba. Det blev även en bild på henne. Nu väntar Ebba på att få läsa artikeln och godkänna den, så trycks den här i veckan så att vi kan läsa om vår egen dotter i tidningen till helgen.

Klicka HÄR så kommer ni till Ebbas blogg.

Inga kommentarer: