lördag 7 november 2009

Schhh... inte så högt tack.

När du läser det här, så kan du väl läsa lite tyst. Det var nämligen fest i går. Är lite känslig för höga ljud i dag.

Det var klinikfest med temat seriefigurer eller sagofigurer. Då jag inte vågade ta med mig en kamera så fick mobilen duga som bildbevis.

Får jag presentera två av bovarna från Björnligan:

Vi träffades först hemma hos en jobbarkompis för lite samkväm med tilltugg och dryck. Sen kom taxi som förde oss till Harska palatset - tror jag det hette. Stavning??? Ja ja, skit det samma.
Då taxichauffören sa att han var ganska ny, så passade vi på att erbjuda en dyr behandling på kirurgen i stället för kontant betalning för skjutsen. Vet inte om han var lite kinkig, men han tackade nej till en rektoskopi.

Det var fullt med figurer av alla det slag på festen. Ryttene Röj var där och spelade.
Undrar om de hade spetsat vinet som stod på bordet... Det känns som det i dag i alla fall.

Jag hade jättetrevligt. I går. Mindre kul idag. Har varit lite låg om man säger så.

Men så är det ju så att det är gympaträning på lördag morgon. Så den sovmorgonen blev jag utan. Men jag tog igen sömnen på eftermiddagen mellan kl 14 och 16 i stället.

I morgon är det gympauppvisning. Vi ska träffas kl 09:30 för förträning och genrep. Sen börjar uppvisningen kl 13. Kommer att bli jättebra tror jag. Det är väl planerat den här gången. Så det borde bli så att vi håller tiden 1,5 timme.

2 kommentarer:

Björnbuse 730-34 sa...

Vilka snyggingar :)

ylvisen sa...

Åh kul, det var du värd!

Vet du hur dyrt det är att hyra det där palatsen som inte går att stava till, apdyrt! Kirurgen verkar gå bra, säjer ni ofta rektoskopier svart kanske :) Tråkig chaufför!