tisdag 31 augusti 2010

Böckerna 'Läs- och skrivprocessen ... '


Svar på Lenas fråga om vad jag använder för böcker kommer här. Man beställer dem från Karlstads universitet. Det är två böcker. En bild- o textmaterialsbok och en tillämpad del. Minns inte priset annat än att jag tyckte det var billigt med tanke på innehållet.
Om jag inte minns fel så ringde jag och pratade med dem i receptionen på universitetet. Det fanns tre böcker, men det är de här två som hör ihop. Den tredje tror jag bara handlade om själva forskningen.

4 kommentarer:

Lena sa...

TACK! TACK!
Det du undrade hade kommit in på min blogg hade de inte vad de nu var men troligen de du skriver om här.
Återigen TACK!
Har just fått reda på att Linnéa kommer få en "klen" och obefintlig undervisning den första terminen enlig mig så de blir att plugga själv med henne så hon lär sig något och inte tappar de hon redan har lärt sig.

/Lena

/Lena

Lena sa...

Hej igen
Hittade dem på Karlstads universitet men hur beställer man dem?

/Lena

Carina - den gråa pippin sa...

Svarat på bloggen :)

Lena sa...

Tack!! Nu är de beställda.