torsdag 29 oktober 2009

Jag ser mig själv i Wilma

När jag var liten så hade jag svårt att se neutral ut på kort. De flesta, även om det är få kort jag har, förvränger jag ansiktet i alla möjliga konstiga utseenden.

Det var väl inte förrän killar blev aktuellt som jag började försöka få ett neutralt ansiktsuttryck på kort.

Denna kväll hamnade Wilma framför kameran efter att vi smaskigt ha inmundigat en smarrig blåbärspaj med vanligsås - Ebbas förslag.

Det är här minnena poppar fram från min barndoms tid. En mysig tid - tror jag.

Vi hade i alla fall roligt i köket här i kväll. Magnus, Wilma och jag.































































































































1 kommentar:

Susanne sa...

Åh Gud!! Hon är ju bara sååååå söt och sååååå gosig. Underbara bilder=)