tisdag 9 juni 2009

Avslutning för Wilma - och trot eller ej....

För den som känner mig så kan man tro att det har slagit slint i kolan hos mig.

Vid 21:30 tiden satte jag in denna sak i ugnen.

Jag har aldrig gjort det, men någon gång ska vara den första.

Det är tårtbotten. Eller det ska väl förhoppningsvis bli det är det tänkt.



Det är nämligen tårttävling på jobbet i morgon. Vinnaren får 1000 kr i presentkort på ICA.

Nu blir jag inte sur och grinig om jag inte skulle komma i toppen med min tårta. Jag tycker bara att det här är en rolig grej och att man få se folk som man jobbar med i detta sommarmingel som ska gå av stapeln kl 14 i morgon.

Så jag testar alltså med att göra bottnarna själv denna gång. I morgon bitti sker garneringen - jäsp!


Innan detta bak så har alltså Wilma haft avslutning på dagis ute på Anundshög.

Vi hade SÅÅÅ tur med vädret.

Det var inga problem med att aktivera barnen när denna kulle ligger precis där vi skulle fika.

Här ser man hur högt man måste ta sig för att få detta till utsikt:


Upp och ner, upp och ner.

En fröjd för aktiva barnsben och cellulitspeckade mammaben.



Sen blev det som sagt lite fika tillsammans med alla barn och föräldrar.



Lite tid att leka med kameran fanns också....











1 kommentar:

Susanne sa...

Ser ut ata ha varit en hel perfekt avslutningskväll med fint väder och dessutom vackra bilder på köpet! Ska bli spännande att höra hur det gick med tårtan!!!
Kram