tisdag 14 juli 2009

Förstår ni vad detta innebär??

Ebba och jag åkte på gymnastikträning som vanligt på tisdagar. Nu var det den sista på ett par veckor då vi tar ledigt - jag går ju på semester nu till helgen!

Det pratades vid matbordet innan gympaträningen om att det skulle tältas. Magnus, Felix och Wilma.

Mycket riktigt så var tältet uppsatt när Ebba och jag anlände hemmet efter träningen. Där mumsades det popcorn och humöret var på topp hos allihopa.

Det var väl Ebba som fick en dystrare min ett tag. Men när hon tagit beslutet att också övernatta i tyghuset så blev det frid och fröjd hos allihopa. Ebba var lite brydd om jag skulle känna mig ensam i natt.....
Vad ska jag säga? Vad tror ni?


Natti natti!
Tror ni att jag blir ledsen över att få 2x90 cm säng för mig själv en hel natt?
Gissa själva. Under tiden ni funderar på det så går jag och knyter mig....

1 kommentar:

Marika sa...

Jätte ledsen! ;-)