söndag 12 juli 2009

Trådlös router - bah!!

Nu har jag ägnat flera timmar åt att göra som vi brukar när den trådlösa routern krånglar.
Dra ut sladd, starta om ...

Bara för att jag ville sitta inne vid tv'n för en gångs skull då det var någon Kevin Coster-film som jag ville se. Då tänkte jag att jag skulle skriva lite på bloggen samtidigt.

Men tji fick jag. Jävla skitrouter!
Så hilma ofta som den krånglar. Vi ser grannarnas datorer. Men i h-vete att vi ser vår egen som befinner sig 3-4 meter från den bärbara...

Mutter och stön.

Men vad då, det finns de som inte har mat...

Så nu går jag och knyter mig och förbereder mig på min sista vecka innan semestern.

(Detta skrivs med bitterhet vid vår stationära dator som gör mig tillgänglig för internet)

1 kommentar:

ylvisen sa...

Ha ha, I-landsproblem...

Hur mår Felix?