tisdag 13 oktober 2009

Vad glor ni på?

Jag hade en plan på att blogga men fastnade i att läsa andras bloggar.

Jag måste bara hänvisa till Sören Olssons inlägg om ICA's samarbete med Glada Hudik. Klicka här och kolla in reklamfilmen från ICA och även historien som berättas om filmen.

Jag väljer att avsluta här med ett leende inför nattens sömn - ialla fall vad jag planerar att göra. Att sova alltså.

I morgon väntar en kaotisk dag på jobbet har jag förstått.

(Om barnen är friska? Nä, inte Felix. Han har ett CRP på 63 trots högdos Heracillin... )

2 kommentarer:

Suzy71 sa...

Tack! Nu ska även jag somna med ett leende på läpparna. Imorgon väntar jobb med tanke på att vi har delat upp vab-dagarna. Skönt med! God natt...

ylvisen sa...

Men Felix då....

Ja jag såg den reklamen, det tog en stund innan jag visste vad jag skulle tycka.

Krya på Felix