måndag 2 maj 2011

6,6 km nöjd

Här i kväll kände jag att det var läge att slipa på celluliterna på låren. Ett ok från Magnus = det fanns tid för en stunds egen tid ute i friska luften för mig.

Jag har tidigare mätt en vanlig runda jag brukar gå där jag bor. Den mätte tyvärr bara 4,9 km. Så härom dagen svängde jag iväg på en extra tur som slutade på 6,6 km. Kändes bättre tycker jag.

Första gången stannade klockan på 1 timme och 1 minut när promenaden tagit slut. Med musik i öronen går det som en dans ... ok, lite ljuger jag. Men den här kvällen stannade klockan på härliga 58 minuter. Jag känner att det kommer att ömma i kroppen i morgon ...

Stegräknaren klev över 10 000-sträcket och lyser grön =)

Nöjd över dagen kan man glida in i duschen och lägga sig.
Natti natti

2 kommentarer:

Susanne sa...

Bra gjort!! Själv fick jag någon konstig energibacill som gjorde att jag städade skafferiet, slängde massor, rensade och städade i besticklådorna. Glömde totalt bort mig, borde ju ha legat som en pösmunk i soffan!!!

ylvisen sa...

Bra jobbat!