lördag 15 oktober 2011

18,3 km. Gråtfärdig.

Efter gympan hade vi kommit överens om att lämna ut reklamblad som vi fått äran att dela ut åt en mäklarfirma. Jag hade tre av våra gymnaster med mig och vi hade fått 1230 blad att dela ut på området där vi bor. Tack och lov hade vi cyklar med oss. Efter 3,5 timmar fick vi lov att sluta då den ena tjejen skulle åka hem. Klockan var då halv 6. Men tro inte att vi var färdiga. Vi har en del kvar som Ebba och jag får ta i morgon. Dagens rutt stannade på 1 mil och 8 km! Gissa om jag är trött..... japp , det är jag. Så nu får Magnus en egen kväll. Jag går och lägger mig nu halvt gråtfärdig av trötthet. Go natt.

PS ni får vända på huvudet och titta på vår rutt. Ser så här i efterhand att bilden blev inlagd upp och ner. Å andra sidan var det ju så jag kände mig. Upp och ner och förvirrad.
Published with Blogger-droid v1.7.4