fredag 8 januari 2010

Traderafebern fortsätter

Här fortsätter vi att bjuda på auktioner. Nu hör det även till vanligheten att man hittar Magnus vid datorn. Då främst inloggad på Tradera och kollar efter frimärken eller nostalgisaker från sina barndomstrakter. Så nu dimper det ner kuvert och kartonger lite då och då.

Själv fastnade jag (bland mycket annat) vid gamla plåtburkar. Här är den senaste burken som kom hem. Perfekt kaffeburk.

Ja, för den delen. Hur kommer det sig att jag bloggar så här mitt på dagen?
Jo, för det första har jag semester. MEN sen har jag en tjej som ligger med 40 grader på kökssoffan - Wilma. Panodil biter inte så bra på henne. Det är Ipren som fungerar bäst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är oxå en inbiten "traderare". Visst är det skoj!!? Jag gillar oxå gamla saker och lite "udda" saker som man kan få tag i =)
Hoppas tösen kryar på sig!
/ anna

Malin sa...

Söt burk, vi hade en sån när jag var liten fast utan titthål. Tradera är en favorit här också :) Det blir lite dubbel glädje, först när man vinner auktionen och sen när man öppnar paketet. Nästan lika bra som kinderägg. Wilma får krya på sig, jobbigt med så hög feber ju. Kram Malin