onsdag 14 januari 2009

Nu börjar gymnastiken

HA HA HA!!!
Trodde ni att det var jag som skulle bli smärt och smidig?
Rackarns vad fel ni har då.
Det är Ebbas gymnastik som sätter igång och i och med det så börjar även jag som gymnastikledare. Hon tränar tre gånger i veckan medan jag väljer att vara med som ledare två gånger i veckan.
Annars blir Magnus den som tar hand om hus och hem väldigt mycket och det blir faktiskt lite långtråkigt i längden.

Så igår började jag med att vara Carina ett tag efter att jag lämnat Ebba på gympan. Jag åkte och tittade på present till Wilma som fyller 5 år på fredag.
Men det går ju inte att gå förbi alla reaskyltar som hänger och lockar på mig i klädbutikerna.
När jag kom hem med alla kassar så sa Magnus:
-Jag hoppas att inte alla kassar är presenter till Wilma!!!

Det var sex kassar i hallen.....

Men allt blev bra när jag visade det jag köpt till Wilma, Ebba, Felix, mig ..... och till MAGNUS!!!
Han blev jätteglad för tröjorna som jag hittat på extrapris åt honom.

Själv känner jag mig som den där gula fisken i akvariet i filmen "Hitta Nemo", som säger bubblor, bubblor, bubblor.
Jag däremot säger:
koftor, koftor, koftor,,,,,,,

Jag har dille på koftor (förutom skor och väskor) och kom hem med en till kofta - men den var jättefin.
Så nu har jag haft en stunds egen tid och varit "Carina".
Behövs ibland.

Inga kommentarer: