onsdag 6 april 2011

Hjälp vad är det som händer?!

Det blir ljusare och ljusare om dagarna. Härligt.
Våren utanför dörren. Härligt.

Men varför är jag så TRÖTT?!

Jag kan somna var och när som helst!

Vårdepression? Nja. Då borde jag väl vara deppig? Det vet jag inte om jag kan hålla med om. Jag känner ju att jag kan bli glad och vara trevlig när jag träffar de jag gillar att umgås med. Så det känns inte riktigt rätt att säga att jag är deprimerad.

Det finns en film som kan vara bra att titta på när man känner sig så här. Då undrar man varför jag ens nämner att jag känner mig trött. Att jag ens ägnar en tanke åt en sådan simpel sak som trötthet.

Filmen handlar om en kille, en jätteduktig gymnast, som tyvärr misslyckades med en dubbel volt - tror jag att det var. Det hände i januari i år. För ca 2½ månad sedan bara.
Han bröt nacken ...........

MEN!



Då jag har gymnastik i blodet själv känns det här väldigt nära i hjärtat även om jag inte känner killen. Först helt vedervärdigt att det hände, men sen värmer det så rackarns mycket när man ser hur han kämpar och LYCKAS med att komma tillbaka.

För att få veta vad han kunde innan så hittade jag den här filmen om honom:



Jag älskar gymnastik!

Nu ska jag sova och vara glad åt att jag vaknar i morgon och nästa dag och nästa ...

Sov gott och vakna med ett leende.

1 kommentar:

Anne-sofie sa...

Hej Carina. De är Oscar Sjöberg mammma från Möklinta Anne-sofie. Vill bara tala om att vi har mist våran Oscar i en olycka i går 9 april. Kram Anne-sofie.