fredag 18 september 2009

Hinner inte... jag ska bara...

.

Gud som haver barnen kär

Se till mig som mamma är

Vart jag mig i världen vänder

står jag där med bara två händer

timmar komma timmar gå

vart skall jag mig vända för att extra timmar få


Amen


!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag är fylld med saker jag skulle vilja göra. Å då är inte tvätten inräknad. Inte heller städning.


Jag har en gedigen lista i mitt huvud som ständigt byter plats av vad jag för tillfället tycker är viktigast. Grejen är att det byter plats så ofta så att jag blir snurrig och mer förvirrad än vanligt. Därför får jag ingenting gjort i stället.


Suck


På vägen till en aktivitet så tar jag mig förbi något som får mig att tappa tråden med vad jag gjorde tidigare, för då är nästa sak viktigare, eller roligare.


Suck


Så där ja, då har jag suckat av mig lite på nätet igen.

Känns mycket bättre.


Därför ska jag göra som huvudet säger nu: gå å lägg däj!


Får väl blogga en annan dag.

Inga kommentarer: