tisdag 18 augusti 2009

Dagens största känsla

.
.
.
... har varit - TRÖTT!

Trött när jag vaknade. Hyggligt pigg på förmiddagen. Tröttheten stampade mig på axlarna hela eftermiddagen. Sen hade jag en doktor i öronen som har en så fruktansvärt sövande röst så det slår aldrig fel när denne börjar prata. Då har jag lust att låna jourrummet som innehåller en säng. Jag var trött när jag cyklade hem från jobbet. Andra dagen på jobbet. Wilma kom med ett mysigt förslag när vi kom hem.
- Innan du lagar mat, kan vi inte ligga och vila tillsammans först?

Gissa vad jag svarade???

Nu var det ju så att det handlade om en 5 minuters stund i ryggläge. Sen var det bara till att klä om till gympakläder. Äta tre pannkakor som Magnus hade på tallriken bredvid spisen. Plocka med sig Ebba och iväg på gympaträning. Även där kände jag att jag aldrig blev pigg - det brukar lätta när man väl är där.

Så nu ska jag duscha och inta liggläge. I morgon är en ny dag full av kunskap och en massa erfarenheter.

Fånga dagen!

Inga kommentarer: