torsdag 13 augusti 2009

Grattis lillebror

I går var det storkalas hos min mamma där min lillebror hade öppet hus. Han hade gått sta och blitt ett år äldre och anlänt en ålder av 30 år.

Släkt, vänner, god mat och sol bjöds under eftermiddagen.

Ebba, Wilma och kusin Rasmus passade på att blöta ner sig i poolen. Själv satt jag på ett ganska utsatt ställe då jag ville vara nära Wilma som inte bottnade. Man får ju liksom vara beredd på en del vatten när man sitter där bredvid barn som leker härligt i vattnet.

Bilden här ovan har jag ärligt snott från min kära storasyster som ändå lever med sin kamera. Undrar om det är hon som vaktar kameran eller kameran som vaktar henne? De lever i allafall i symbios med varandra - och gör det bra dessutom.

Grattis än en gång Henke på 30-års dagen!

2 kommentarer:

ylvisen sa...

WOW! Snygging!

Susanne sa...

Hahaha, ta du bara!!! Skickar räkningen lite senare=) Närå, skoja bara. Henke tyckte att han såg väldigt gammal ut på bilden... Inte så konstigt då jag lekt en hel del i Photoshop för att få porträttet cooolt och häftigt som ett kändisporträtt på Agent 007 eller nåt i den stilen. Ha det!!!!!
Kram