söndag 30 augusti 2009

Vilken respons!

För några dagar sedan mejlade jag företaget som gör Sigvart-tavlan som vi önskar till Felix som hjälpmedel för tidsuppfattning.

Jag undrade då om pris och om man kunde beställa den. Då vi fick mejl om pris så hänvisade hon även till att man kunde få den utskriven av habiliteringen.

Jag tackade snällt för snabbt svar och berättade då som vi fått höra att den används av vuxna och att det verkade besvärligt att få den till vår 7 årige son med DS.

Nu har vi ju fått tid för att se på den i alla fall - tack och bock.

Här i kväll kom det ett mejl från produktchefen för Sigvarttavlan. Hon hade vidarebefordrat mitt mejl om hur vi har det och vill nu veta vilken habilitering vi tillhör och lovar att hjälpa oss!!!!

Jag blir alldeles rörd när det finns sådana människor.

Nu svarade jag henne att vi har fått en instruktionstid om ett par veckor, så jag vill inte "hänga ut" HAB än. Men stöter vi på patrull och inte får den, så lovade jag att jag skulle berätta var vi bor och vilken HAB vi tillhör.

Nu ska jag nöjd i själen gå och lägga mig.

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Härligt! Snällt!

Marika sa...

Super bra!
Håller tummarna...