söndag 9 augusti 2009

Traderafeber

OJ OJ OJ så det kan bli.

Nu får bloggen stå tillbaka lite då jag drabbats av Traderafeber.

Det är farligt det där. Det är som om köpjävulen kommer och anfaller mig.
Jag gillar ju att shoppa och jag kommer inte ut till affärer så ofta. Därför tycker jag att Tradera passar bra att förgylla min köplust just nu. Till priset av att bloggen får vila.

Jag köper inte allt för dumma saker. Det blir kläder till barnen. Jag har även passat på att lägga ut annons själv på lite saker. Helt klart är det Kittyfeber ute i Sverige. Det märks på en klänning jag lagt ut med Kitty på.

I dag blev fynden en Exit jeanskjol till Ebba för 10 kr + 25 kr i frakt, och ett par träningsbyxor till Ebba för 16 kr.

I morgon är det dags för skola för Felix och dagis för Wilma.

Själv är jag faktiskt ledig denna vecka också. Däremot ska jag trots min svindelkänsla och höjdskräck ta mig upp och måla huset. Den norrsida som inte blev målad förra året p g a tidsbrist.

Så om jag inte ska somna på stegen så ska jag ta och natta mig nu.

3 kommentarer:

Marika sa...

Skönt att det är fler en jag som är torsk på tradera!

ylvisen sa...

Jag har oxå varit där men har lyckats ta mig ur träsket! Bjöd på molo-grejer, tur att barnen blivit större och inte kan ha strl 68 :)

Skönt att du har en vecka till ÄVEN om du ska måla huset!

Duktig är du oxå som varit ute och motionerat!

Lunch i veckan sen när du börjat jobba så vi kan lägga upp stategin inför fackmötet?

kram

Linda sa...

Hänger lite på tradera just nu också - håller på att köpa kurslitteratur :-)