tisdag 11 augusti 2009

♥♥♥ Felix 7 år ♥♥♥

Felix 7 år

den

11 augusti





Det finns inte ord som räcker till för att tala om hur mycket Felix är älskad av sin familj.



Att den lilla parveln redan är 7 år! Det har jag svårt att förstå.



Den lilla killen som kom och förgyllde vårt liv. Tänk vad mycket vi fått när Felix kom till oss. Inte bara en efterlängtad son. En massa nya människor som vi lärt känna som vi inte skulle ha gjort om inte Felix föddes med det lilla ♥extra. En massa om fördomar som finns ute i livet. Fördomar som jag också hade och som jag fått lära mig att tänka på ett annat sätt. Vilken tur!



I morse hörde vi steg på ovanvåningen innan vi hade gjort oss redo med sång och paket.

Jag skyndade mig upp och sa till Felix att lägga sig igen så att vi kunde komma in till honom en stund senare. Han gjorde som jag sa. Han låg och väntade på att vi skulle komma.



Sen kom vi in med sång och paket. En storögd Felix tittade upp och blev jätteglad.



-Åh tack! var standardkommentaren under hela paketöppningen.



Sen blev det till att ta med Piggelin och pop corn till skolan/fritids. Det var en höjdare för både Felix och hans kompisar.



Hemma firade vi inom husets väggar med Dajmtårta och chokladfingrar. Felix åt tre tårtbitar!







3 kommentarer:

Lena sa...

GRATTIS Felix.

Många, många grattis kramar kommer här från Linnéa, Agnes, Lena och Ulf

ylvisen sa...

Men va f.....n! Hör jag glömt Felix födelsedag? :( Ja ja ett stort grattis till 7-åringen! Herre gud 7 år!

KRAM till Felix och bästa morsan!

Ps. vibträningen fungerar bra, jag märker skillnad på armar, axlar och övre delen av magen. Men sen som instruktören sa: Man måste få fort fettet för att musklerna ska synas....vilken idiot va? Jag tycker det är smidigt att det ligger hyffsat nära jobbet (finns även ett ställa på stan). Just nu har de rabatt på träningskorten och 4 gratisträningar.ds

ylvisen sa...

Glömde skriva att jag är avundsjuk på tårtan! Vilken tårtätare förresten, tre bitar, precis som jag ;)